چگونه نمایندگی بگیریم؟ PDF چاپ نامه الکترونیک


***


سامانه راهنمای مشتری ،

در راستای توسعه فعالیت خود به تمامی شهرهای کشور با شرایط و ضوابط ذیل نمایندگی اعطا مینماید .


شرایط اخذ نمایندگی :

1 - شخصیت حقوقی متقاضی

2 - عدم اشتهار به فساد ( خوشنام بودن )

3 - نداشتن سوء پیشینه

4 - دفتر کار و امکانات اداری متناسب با جمعیت ، وسعت و توسعه یافتگی شهر

5 - تعهد به حسن انجام کار و فعالیت متناسب و ...

6 - تحصیلات عالی و داشتن تجربه کاری مرتبط

7 - توانائی و صلاحیت علمی ، مالی و مدیریتی

8 - پیشنهاد خصوصی متقاضی

 

نحوه راه اندازی و عملکرد نمایندگی ها :

نماینده پس از عقد قرارداد و اخذ نمایندگی شهر و یا شهرستان مربوطه در محدوده شهری مورد نظر؛ با ایجاد یک شرکت حقوقی و تاسیس دفتر کار اقدام به تجهیز آن به دو یا چند سیستم کامپیوتری ( بصورت شبکه ) خواهد نمود.

نماینده جهت ارتباط مردم و مشترکین خود باید چند خط تلفن ویژه را برای دفتر خود تهیه و برقرار نموده و سرویس اینترنت پرسرعتی را نیز فراهم آورد.

سپس متخصصین و مهندسین سامانه مرکزی راهنمای مشتری با تهیه نرم افزار مخصوص آن نمایندگی، در شهر و دفتر مورد نظر حاضر گردیده و برنامه آماده شده را بر روی شبکه سیستمهای کامپیوتری نماینده نصب و راه اندازی خواهند نمود.

در مرحله بعد، نماینده و همکاران ایشان در خصوص کاربرد نرم افزار ، شبکه ، خدمات سامانه ، مدیریت کار ، بحث های حقوقی و قراردادها ، اصول تبلیغات ، اصول و روشهای بازاریابی و ... آموزش داده خواهند شد .

پس از آموزشهای نماینده ، ایشان اقدام به تبلیغ و معرفی خود نموده و ضمن بازاریابی و جذب اشتراک خدمات متناسب با قرارداد ها را به عموم مردم ارائه خواهد نمود.



متقاضیان میتوانند! جهت اخذ اطلاعات مورد نیاز و مذاکره با سامانه  با شماره  6159 - 021 تماس داشته باشند.

 

فهرست کسب و کار

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به سامانه راهنمای مشتری میباشد.

6159 - 021